بهترین مشاوران کنکور 1403

برای انتخاب یک مشاور تحصیلی خوب، باید بدانیم که بهترین مشاوران کنکور 1403 چه ویژگی‌هایی دارند؟ در این مطلب از سایت رپیتیچ قرار است 5 ویژگی مهم که در انتخاب بهترین مشاور به شما کمک می‌کند را بیان کنیم. همچنین در ادامه به معرفی راهکارهایی می‌پردازیم که نحوه دریافت مشاوره از رتبه برترهای کنکور تجربی، ریاضی و انسانی را ساده می‌کند.

وقتی مسیری را با یک راه‌بلد طی کنید، احتمال این‌که به بیراهه بروید خیلی کمتر می‌شود. با این حال، باز هم همه‌چیز به خودتان بستگی دارد. اگر یک فرد باتجربه از بهترین موسسه مشاوره کنکور راهنمای شما باشد، می‌توانید نتایج قابل قبولی را در امتحانات و آزمون سراسری به‌دست آورید. این مسیر پر چالش را اکثر رتبه برترها به درستی طی کرده‌اند و موفق شده‌اند. فرقی ندارد که تهران باشید یا دیگر شهرهای ایران عزیر، رپیتیچ در هر شهری برترین‌ها را به شما وصل می‌کند.

اگر نیاز به گفتگوی تلفنی برای برنامه ریزی کنکور اختصاصی و دریافت مشاوره را دارید، نگران نباشید. کافی است فرم زیر را پر کنید تا در اسرع وقت، یکی از مشاورین رتبه برتر رپیتیچ در رشته تحصیلی‌تان با شما تماس برقرار کند. در هر سه رشته تجربی، ریاضی و انسانی مشاوران زبده و رتبه برتر آماده راهنمایی شما کنکوری‌های گرامی هستند.

 

فرم دریافت مشاوره و برنامه ریزی از بهترین مشاوران کنکور

برای دریافت مشاوره یا برنامه ریزی از بهترین مشاور کنکور رشته‌ تخصصی خود، فرم زیر را پر کنید :

دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور رپیتیچ، رتبه برتر شدنت رو تضمین می‌کنه. بالای 500 رتبه زیر 1000 کنکور سالیان گذشته‌، با برنامه بهترین مشاوران تونستند موفق بشن. (حتما کارنامه رتبه برترهای رپیتیچ را بررسی کنید.)

 

تعدادی از رتبه برترهای رپیتیچ در کنکور سال 1402

کارنامه بخشی از رتبه های کنکور 1402 :

5 ویژگی بهترین مشاوران کنکور

فکر می‌کنید چرا یک مشاور کنکور از سایر مشاوران متمایز می‌شود و افراد زیادی به دنبال گرفتن‌ وقت مشاوره با آن شخص هستند؟ بی‌شک عوامل متعددی در این امر می‌توانند اثرگذار باشند. از آنجا که قرار نیست سرتان را با مطالب اضافی که در همه جا یافت می‌شود درد بیاوریم، یک‌راست سر اصل مطلب می‌رویم. این شما و این هم 5 ویژگی بهترین مشاوران کنکور که چه در تهران و چه در سایر شهرها کاربردی است :

1- مشاوری که خودش رتبه برتر کنکور سال‌های گذشته باشد

یک مشاور تحصیلی و به‌ویژه مشاور کنکور اگر رتبه برتر باشد، مشخص می‌کند که حداقل خودش به موفقیت رسیده‌ است. در این‌صورت می‌دانیم با فردی طرف هستیم که دارای گذشته‌ و سابقه تحصیلی درخشانی است. چنین شخصی را می‌توان به‌عنوان گزینه‌ای برای دریافت مشاوره درنظر گرفت. با این‌حال این تمام کار نیست و بهتر است که باقی موارد را هم بادقت مطالعه بفرمایید. اگر رتبه برتر کنکور، آموزشی در زمنیه مشاوره ندیده‌ باشد، نمی‌تواند به شما دانشش را منتقل کند. بحث سر این است که انگشت‌های یک دست، با همدیگر یکسان نیستند. شاید شرایطی که رتبه 10 کنکور تجربی با آن روبرو بوده‌، به هیچ وجه با شرایط شما یکسان نباشد. باید از کسی مشاوره دریافت کنید که کاملا شرایط شما را درک کند و برطبق آن، بتواند مسیر مطالعاتی‌تان را شخصی‌سازی کند.

هرکدام از داوطلبان کنکور با شرایط متفاوتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند که از آنها می‌شود این موارد را نام برد :

  • محل تحصیل فعلی یا فارغ‌التحصیل بودن‌
  • وضعیت مشمولی برای داوطلبان آقا
  • استرسی یا آرام بودن‌
  • میزان مطالعه روزانه
  • و …

مشاوری که از تایپ شخصیتی و شرایط شما آگاه نباشد، فقط به درد آموزش تکنیک‌های مطالعه عمومی می‌خورد! اگر راهکارهای این فرد را که خودش با آن رتبه برتر شده‌ است را مو‌به‌مو هم اجرا کنید، ممکن است نتیجه دلخواه را نگیرید. دلیلش این است که طبق شرایط خودتان، برنامه تحصیلی چیده‌ نشده‌ است. این یک اصل پذیرفته‌ شده‌ است که مشاوری که خودش رتبه برتر شده‌ باشد، می‌تواند مشاوره و برنامه ریزی بهتری را انجام دهد. با این حال، فاکتورهای دیگری نیز وجود دارند که برای یک انتخاب درست، باید از آنها مطلع باشید.

2- مشاور رتبه ساز

وقتی می‌شود از عملکرد یک مشاور دفاع کرد که در سال‌های گذشته، خودش را اثبات کرده‌ باشد. بهترین مشاوران کنکور؛ کسانی هستند که در آزمون‌های قبلی، دانش‌آموزان متعددی را به رتبه برتر کنکور رسانده‌اند. این افراد برای هر دانش‌آموز کاملا مطابق با شرایطش، یک برنامه ریزی شخصی شده‌ ارائه می‌دهند. علاوه بر این در تمام طول مسیر حواس‌شان هست که دانش‌آموز به‌درستی برنامه تحصیلی را اجرا کند. حتما شده که بارها برنامه ریخته‌اید، ولی پایبند به اجرای آن نبوده‌اید. بهترین مشاوره وقتی کارساز است که یک رتبه برتر، همه‌جوره هوای شما را داشته‌ و دلسوزتان باشد. زود، دیر می‌شود!

مشاورین رتبه برتر رپیتیچ رشته‌های ریاضی، انسانی و تجربی از دانش‌آموزان زیادی رتبه ساخته‌اند. این‌بار را بیایید و هم‌مسیر یک رتبه ساز باشید.

 

فرم دریافت مشاوره و برنامه ریزی از بهترین مشاوران کنکور

برای دریافت مشاوره یا برنامه ریزی از بهترین مشاور کنکور رشته‌ تخصصی خود، فرم زیر را پر کنید :

دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور رپیتیچ، رتبه برتر شدنت رو تضمین می‌کنه. بالای 500 رتبه زیر 1000 کنکور سالیان گذشته‌، با برنامه بهترین مشاوران تونستند موفق بشن.

3- دانش و تجربه ارائه مشاوره با یکدیگر

یکی از مهم‌ترین نکات انتخاب مشاوره، میزان تخصص و تجربه یک رتبه برتر در کنار دانش به‌روز است. مشاوری می‌تواند بهترین برنامه ریزی کنکور را برای شما طراحی کند که علم این کار را داشته‌ باشد. به عبارت دیگر، آموزش‌های لازم در زمینه برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی را به‌خوبی گذرانده‌ باشد. داشتن‌ علم و آمادگی برای یادگیری تکنیک‌های جدید، مکمل تجربه مشاور رتبه برتر کنکور است. خیلی‌ها ممکن است به‌خاطر میزان رقابت بالا در آزمون سراسری دچار استرس شوند. این افراد احتمال دارد که نتوانند زمان خود را به‌درستی مدیریت کنند و آن را بین تمرین، مرور و جمع‌بندی تقسیم بکنند. اکثر این موارد را می‌شود با یک برنامه ریزی درست و متعهد بودن به اجرای آن، رفع کرد.

مشاور مدنظر باید بتواند برنامه را متناسب با نیاز و شرایط هر دانش‌آموز، شخصی‌سازی و اختصاصی بکند. مسلما با دادن‌ برنامه صرف، کسی نمی‌تواند در کنکور 1403، رتبه برتر بشود. مشاور خوب و کاربلد به دانش‌آموز یاد می‌دهد که چگونه برنامه مطالعاتی را به‌درستی اجرا کند. شما می‌توانید شیوه‌های صحیح مطالعه هر درس را از مشاوران کارآزموده‌ رپیتیچ دریافت کنید. مشاوران برگزیده‌ ما با پیگیری‌های منظم خود، روال اجرای برنامه و میزان پیشرفت هر دانش‌آموز را به‌صورت مستمر کنترل می‌کنند.

4- آگاهی مشاور از آخرین اخبار و تغییرات کنکور (به‌روز بودن‌)

به احتمال زیاد در جریان هستید که یکی دو سالی می‌شود که دروس عمومی از کنکور حذف شده‌اند. خب، این یک خبر کلی و بزرگ است که اکثر دانش‌آموزان در جریان هستند. خبرها و تغییرات ریز و درشت زیادی هستند که با آگاهی از آنها می‌توانید شرایط بهتری را برای خود به ارمغان بیاورید. مسلما به‌خاطر دغدغه و درگیری بیش از حد بین کنکوری و امتحانی خواندن‌ دروس، نتوانید اخبار را دنبال کنید. بهترین مشاوران کنکور سعی می‌کنند که همیشه به‌روز بوده‌ و در جریان آخرین تغییرات آزمون سراسری باشند.

در سال تحصیلی 1402 زمرمه‌هایی مطرح است که امتحانات دهم و یازدهم هم ممکن است نهایی شوند. اگر این خبر صحت داشته‌ باشد، بی‌شک سوابق تحصیلی این دو پایه نیز روی نتایج کنکور تاثیرگذار خواهند بود. یک مشاور خوب به شما می‌گوید که اگر به‌طور مثال می‌خواهید پزشکی بهشتی قبول شوید، باید چگونه مطالعه بکنید. این‌که روی درس زیست باید بیشتر وقت بگذارید و یا بین دروس تناسب برقرار کنید را با جزییات به شما آموزش می‌دهد. این قبیل مسائل نیازمند این است که مشاور همیشه به‌روز بوده‌ و اطلاعات کامل و جامعی داشته‌ باشد.

5- برقراری ارتباط موثر مشاور با دانش‌آموز

شاید فکر کنید که اگر مشاور چهار ویژگی قبلی را دارا باشد، می‌تواند از شما یک رتبه برتر بسازد! نه عزیزان، این‌طور نیست. رتبه برتری را درنظر بگیرید که اتفاقا هم به‌روز باشد و هم کوله‌باری از تجربه را به دوش بکشد. فکر می‌کنید که راه و روش رتبه برتر شدن‌ را می‌توانید از روی دست او تقلید کنید؟

مهم‌ترین اصل انتقال دانش این است که مشاور، توانایی برقراری ارتباط موثر را داشته‌ باشد. اگر نزد کسی مشاوره بروید که شرایط و روحیات شما را درک نکند، چه فایده‌ای دارد؟ رتبه برتر کنکور سال‌های گذشته‌، باید بتواند مفاهیم و نکات را به صحیح‌ترین شکل ممکن به شما منتقل کند که این امر نیازمند ارتباط موثر است.

مشاور علمی یا انگیزشی؟

یک مشاور حرفه‌ای کنکور به قدری دارای مهارت ارتباطی و کلام اثرگذار است که دانش خود را همراه با احساس آرامش در اختیارتان می‌گذارد. ممکن است در روزهای خاص و به‌ویژه ایام امتحانات انگیزه خود را از دست بدهید. مشاوران خوب بمب انکیزه‌اند و برای حالات روحی متفاوت شما، برنامه‌ها و راهکاری مختلفی دارند. اهمیت مبحث انگیزه برای طی مسیر رتبه شدن‌ در کنکور بر کسی پوشیده‌ نیست. از همین‌رو در رپیتیچ، مشاوره کنکور به دو بخش علمی و انگیزشی تقسیم‌بندی می‌شود.

  • مشاور علمی رپیتیچ، وظیفه افزایش اطلاعات درسی و آمادگی برای کنکور را برعهده دارد.
  • مشاور انگیزشی رپیتیچ نیز همراه و هم‌قدم دانش‌آموزان در تمام مراحل است تا استرس‌شان را از بین‌برده و به آنها انگیزه کافی بدهد.

پس با دریافت مشاوره از بهترین رتبه برترهای کنکور، علاوه بر آشنایی با تکنیک‌های مطالعاتی، می‌توانید بر استرس خود نیز غلبه کنید. یادتان باشد که اگر این مسیر آسان بود، دیگر رتبه برتر شدن‌ معنایی نداشت! مشاور انگیزشی به شما کمک می‌کند تا مسیر پرپیچ‌و‌خم کنکور را با موفقیت طی بکنید.

تا اینجای کار با 5 تا از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاور خوب کنکور آشنا شدیم. برای انتخاب و گزینش نهایی یک مشاور، می‌تواند عوامل دیگری را نیز در تصمیم خود لحاظ کرد. از این عوامل می‌توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • مسئولیت‌پذیری مشاور
  • تعداد کم دانش‌آموزانی که مشاور پذیرفته‌ است. این مورد باعث می‌شود که مشاور زمان بیشتری را بتواند به هر دانش‌آموز اختصاص بدهد.
  • وجدان کاری و میزان ارتباط با دانش‌آموز
  • ارائه مهارت‌های نوین تست‌زنی و برنامه ریزی
  • مهارت تنظیم سبک زندگی دانش‌آموزان

بهترین موسسه مشاوره کنکور کدام است؟

اگر موسسه‌ای طبق فاکتورها و ویژگی‌های گفته‌ شده‌ مشاوره ارائه بدهد، می‌تواند تبدیل به بهترین موسسه مشاوره کنکور شود. احتمالا با تبلیغ خیلی از موسسات در سطح شهر و یا رادیو و تلویزیون مواجه شده‌اید. حجم زیاد تبلیغات بعضی از موسسات حتی ممکن است که بیشتر به شما حس عدم اطمینان بدهد. باید گفت که حق هم دارید. هرچه باشد، سرنوشت‌سازترین مقطع عمرتان را دارید سپری می‌کنید و حتی آینده کاری‌تان نیز به آن بستگی دارد.

موسسه مشاوره‌ای و برنامه ریزی کنکور رپیتیچ، یکی از موسساتی است که در زمینه مشاوره کنکور می‌توانید روی آن حساب کنید. برخی از موفقیت‌ها و افتخارات گروه مشاوران رتبه برتر رپیتیچ به شرح زیر است :

  • بیشتر از 500 رتبه زیر هزار کنکور
  • نزدیک به 100 مقاله در زمینه مشاوره و آموزش دروس تخصصی کنکور
  • بیش از 500 ساعت ویدیوی تدریس دروس
  • تعداد بالای قبولی در رشته‌های تاپ و پرمتقاضی نظیر :
    • پزشکی
    • دندان پزشکی
    • داروسازی
    • حقوق
    • روانشناسی
    • فرهنگیان
    • و رشته‌های مهندسی دانشگاه‌های سراسری

تمام این موارد، نتیجه تلاش مستمر و جدی بهترین مشاوران رتبه برتر در موسسه رپیتیچ است. ما با سابقه 5 ساله خود، رتبه برترهای سال‌های گذشته‌ را طبق دقیق‌ترین فاکتورها گزینش می‌کنیم. پس از آن، به آنها نحوه مشاوره دادن‌ صحیح در زمینه تحصیلی و کنکوری را آموزش می‌دهیم. در ادامه قرار است فهرست بهترین مشاوران کنکور تجربی، ریاضی و انسانی را به شما دوستان گرامی ارائه دهیم.

لیست منتخب مشاوران رتبه برتر کنکور

تعدادی از موسسات برای این‌که بتوانند موج‌های تبلیغاتی درست کنند، اقدام به تهیه لیست تحت عناوین متفاوت زده‌اند. از این جمله می‌توان به 10 یا 20 مشاور برتر کنکور اشاره کرد. اگر با عینک واقعیت بخواهیم نگاه کنیم، اصولا تهیه لیست چندان شایسته‌ نیست. شاید مشاوری در یک شهر کوچک، بدون سروصدا، افراد زیادی را به موفقیت رسانده‌ باشد. مهم این است که مشاور بتواند شرایط شما را درک و بر اساس آن، دانش و تجربیات خود را انتقال بدهد. با این حال، ممکن است که بعضی از دانش‌آموزان نتوانند از میان انبوه مشاورانی که وجود دارند، گزینه متناسب با خود را انتخاب نمایند. از این‌رو، تصمیم گرفتیم که برای کمک به این عزیزان، مشاوران کارآزموده در هر رشته‌ را به آنها معرفی نماییم.

بهترین مشاوران کنکور رشته‌ تجربی

رپیتیچ به‌طور مستمر رتبه برترهای کنکور سراسری در هر سال را رصد و بررسی می‌نماید. در این میان، ما دانشجویان رشته‌های تاپ پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی و … را گزینش کرده‌ و آموزش‌های لازم را به آنها می‌دهیم. رتبه برترهای آزمون سراسری در نهایت پس از کسب تجربه، به‌عنوان بهترین مشاور کنکور تجربی تهران و دیگر شهرهای ایران با مجموعه رپیتیچ همکاری دارند. اکثر مشاوران خوب و حرفه‌ای رشته تجربی، دانشجویان پزشکی دانشگاه‌های برتر کشور هستند. در ادامه تعدادی از مشاوران برتر کنکور تجربی که با رپیتیچ همکاری دارند را مشاهده می‌کنید :

  • فاطمه مهدوی نسب رتبه 200
  • محدثه مرادی رتبه 235
  • مهسا نیک‌فرجام رتبه 97
  • مهدی جعفری رتبه 23

مشاوران برتر رشته انسانی

با بررسی آمار کنکور متوجه می‌شویم که رشته‌ انسانی، دومین رشته‌ پرمتقاضی در آزمون سراسری است. ما مشاوران برتر رشته‌ انسانی را از میان دانشجویان قبول شده‌ دانشگاه‌ها و رشته‌های زیر انتخاب می‌کنیم :

  • دانشگاه فرهنگیان
  • حقوق
  • روانشناسی
  • مشاوره
  • دانشجویان دانشگاه سراسری و مراکز استان

می‌شود گفت که گستردگی زیرشاخه‌های انسانی زیاد است. از این‌رو، ملاک برتری آنها را می‌توان رتبه خوب آنها قرار داد. تنوع درسی و شیوه متفاوت برنامه ریزی و مشاوره انسانی کار را سخت می‌کند. بنابراین، مشاور کنکور انسانی باید روز‌به‌روز آموزش ببیند و خود را آپدیت بکند. فهرست بهترین مشاوران انسانی در زمینه تحصیلی و کنکور را می‌توانید در ادامه ببینید :

  • زهرا مطهری رتبه 332
  • نگار حسین‌پور رتبه 22
  • عاطفه باباخانی رتبه 791
  • مائده اسیمی رتبه 446

بهترین مشاوران کنکور و تحصیلی ریاضی

رپیتیچ افتخار آن را دارد که با رتبه برترهای زیر 1000 کنکور ریاضی همکاری داشته‌ باشد. اکثر این افراد، قبولی‌های رشته‌های مهندسی تاپ، در 5 دانشگاه برتر کشور هستند. تک به تک مشاورین ریاضی که به جمع تیم مشاوره‌ای رپیتیچ پیوسته‌اند را، با وسواس و دقت زیاد گلچین کرده‌ایم. صلاحیت و رفتار حرفه‌ای بهترین مشاوران ریاضی، برای ما از تخصص هم اولویت بالاتری دارد. در ادامه مشاورین کنکور ریاضی رپیتیچ که آموزش‌های حرفه‌ای را گذرانده‌اند، مشاهده می‌کنید :

  • علی اسدالله‌زاده رتبه 281
  • پارسا مریدی رتبه 193
  • امیرعباس شیخی رتبه 180
  • امیرحسین عبدالملکی رتبه 109

بهترین موسسه مشاور تحصیلی تهران

چه در شرق تهران و چه در غرب آن، مراکز مشاور تحصیلی زیادی وجود دارند. سوال این است که کدام‌یک از آنها، بهترین مشاور تحصیلی تهران است؟ برای این‌که یک مشاوره خوب دریافت کنید، لازم است که به یک‌سری نکات توجه فرمایید. اگر تصمیم دارید که به‌صورت حضوری به این مراکز بروید، خب نزدیک‌بودن آنها را باید مدنظر قرار بدهید. با این حال، به‌دلیل ترافیک کلان‌شهر و همچنین وقت کم دانش‌آموزان به دلیل حجم زیاد درس‌ها، بهتر است که از خدمات تلفنی و آنلاین استفاده کنید.

موسسه مشاور تحصیلی رپیتیچ، با بهترین مشاوران رتبه برتر کنکور در سطح شهر تهران همکاری دارد. داوطلبان هم به‌صورت حضوری و هم با تماس گرفتن‌، می‌توانند از تجربه و دانش این افراد بهره‌مند شوند. مشاوره، برنامه ریزی، روان‌شناسی و بمب انگیزشی و آگاهی‌بخشی از شرایط هر رشته‌ دانشگاهی، تنها برخی از خدمات گروه تحصیلی رپیتیچ است.

بهترین گروه مشاوره کنکور ایران

اکثر رتبه برترهای کنکور سراسری تمایل دارند که دانشجوی شهرهای بزرگ ایران بشوند. از این‌رو، دسترسی به بهترین مشاورین در تک‌تک شهرها امکان‌پذیر نیست. تیم رپیتیچ با جذب مشاورین رتبه برتر و آموزش آنها، سعی در رفع این کاستی دارد. تا جای امکان تلاش می‌کنیم تا دانش‌آموز را به مشاور همشهری خود وصل نماییم تا ارتباط بهتری شکل بگیرد.

گروه مشاوره رپیتیچ با تجربه 5 ساله خود در زمینه کنکور، تیمی از افراد حرفه‌ای و زبده را دور هم جمع کرده‌ است. بیش از 500 رتبه زیر 1000 کنکور و قریب به 2000 قبولی دانشگاه‌های تاپ ایران، تنها بخشی از کارنامه رپیتیچ است. فرقی نمی‌کند ساکن کدام شهر ایران باشید. با خیال راحت می‌توانید غیرحضوری نیز با بهترین مشاوران تحصیلی رتبه برتر ما ارتباط بگیرید.

برای این‌که از بهترین گروه ایران مشاوره کنکور دریافت کنید، کافیست فرم زیر را پر کنید :

 

فرم دریافت مشاوره و برنامه ریزی از بهترین مشاوران کنکور

برای دریافت مشاوره یا برنامه ریزی از بهترین مشاور کنکور رشته‌ تخصصی خود، فرم زیر را پر کنید :

دریافت مشاوره و برنامه ریزی کنکور رپیتیچ، رتبه برتر شدنت رو تضمین می‌کنه. بالای 500 رتبه زیر 1000 کنکور سالیان گذشته‌، با برنامه بهترین مشاوران تونستند موفق بشن. (حتما کارنامه رتبه برترهای رپیتیچ را بررسی کنید.)

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *