شب امتحان زیست دوازدهم نیمسال اول

شب امتحان زیست دوازدهم نیمسال اول

شب امتحان زیست دوازدهم نیمسال اول رپیتیچ، شامل فیلم‌ها و جزوه‌های شب امتحانی است. ما برای شما دانش آموزان عزیز، این مجموعه بی‌نظیر و با کیفیت را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم. بدون شک اگر به خوبی این تدریس‌ها را ببینید، نمره 20 زیست دوازدهم را به راحتی به دست می‌آورید.

مجموعه شب امتحانی رپیتیچ، متشکل از تدریس شب امتحانی زیست خانم دکتر الهه بنام در 6 پارت، با ویدیوهای باکیفیت همراه با پی‌دی‌اف جزوه شب امتحان زیست دوازدهم است. هر کدام از PDF های شب امتحان زیست دوازدهم، دارای جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول هستند.

دکتر الهه بنام رتبه 37 کنکور تجربی، ویدیوهای آموزشی شب امتحان این درس را سوال به سوال و مبحث به مبحث پیش می‌برند. این صفحه را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا به آنها در کسب نمره 20 زیست (3) کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و یازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول زیست دهم

شب امتحان نوبت اول زیست یازدهم

برای شروع مطمئن، بهتر است که اول از همه با بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم آشنا شویم. پس از آن، شب امتحان زیست شناسی سال دوازدهم تدریس و تدوین شده توسط خانم دکتر الهه بنام را در 6 قسمت مشاهده می‌کنیم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول زیست دوازدهم

اگر از قبل بدانیم که از هر فصل زیست در شب امتحان دوازدهم چه تعداد سوال می‌آید، تا حدود زیادی کارمان راحت می‌شود. آگاهی از این مورد در تصمیم‌گیری به ما کمک می‌کند که چگونه و چند ساعت هر مبحث را باید بخوانیم. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی زیست شناسی 3 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول زیست دوازدهم

تدریس رایگان شب امتحان زیست دوازدهم (3) نیمسال اول

شما می‌توانید در 6 پارت، تدریس شب امتحانی زیست دوازدهم نیمسال اول را که دکتر الهه بنام به صورت رایگان تدریس کرده‌اند، مشاهده کنید. این ویدیوها با بالاترین کیفیت ممکن در سایت رپیتیچ برای استفاده شما قرار گرفته‌اند. اگر هرجایی از ویدیوهای آموزشی برای‌تان سوالی پیش آمد، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

پارت اول

پارت دوم

پارت سوم

پارت چهارم

پارت پنجم

پارت ششم

جزوه شب امتحان زیست شناسی دوازدهم نیم‏‌سال اول

جزوات شب امتحان زیست شناسی دوازدهم نوبت اول که توسط خانم دکتر بنام تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت دوم

پارت سوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت سوم

پارت چهارم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت چهارم

پارت پنجم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت پنجم

پارت ششم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول زیست شناسی دوازدهم قسمت ششم

هایلایت کتاب درسی برای شب امتحان زیست شناسی دوازدهم نیم‌سال اول

تیم رتبه برتر رپیتیچ و خانم دکتر الهه بنام کتاب زیست شناسی سال دوازدهم را بعد از تحلیل و بررسی تمام نکات امتحانی هایلایت و نکته نویسی کرده اند،  این فایل در ادامه در اختیار شما دوستان قرار میگیرد:

📥 دانلود: هایلایت کتاب درسی ویژه شب امتحان زیست شناسی دوازدهم نیم‌سال اول

 

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *