شب امتحان ریاضی دوازدهم نیمسال اول

شب امتحان ریاضی دوازدهم نیمسال اول

شب امتحان ریاضی دوازدهم نیمسال اول رپیتیچ، شامل فیلم‌ها و جزوه‌های شب امتحانی است. ما برای شما دانش آموزان عزیز، این مجموعه بی‌نظیر و با کیفیت را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم. بدون شک اگر به خوبی این تدریس‌ها را ببینید، نمره 20 ریاضی دوازدهم را به راحتی به دست می‌آورید.

مجموعه شب امتحانی رپیتیچ، متشکل از تدریس شب امتحانی ریاضی آقای علی داوودوندی در 6 پارت، با ویدیوهای باکیفیت همراه با پی‌دی‌اف جزوه شب امتحان ریاضی دوازدهم است. هر کدام از PDF های شب امتحان ریاضی دوازدهم، دارای جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول هستند.

مهندس علی داوودوندی رتبه 61 کنکور سراسری، ویدیوهای آموزشی شب امتحان این درس را سوال به سوال و مبحث به مبحث پیش می‌برند. این صفحه را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا به آنها در کسب نمره 20 ریاضی (3) کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و یازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول ریاضی دهم

شب امتحان نوبت اول ریاضی یازدهم

برای شروع مطمئن، بهتر است که اول از همه با بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول ریاضی دوازدهم آشنا شویم. پس از آن، شب امتحان ریاضی سال دوازدهم تدریس و تدوین شده توسط استاد علی داوودوندی را در 6 قسمت مشاهده می‌کنیم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول ریاضی دوازدهم

اگر از قبل بدانیم که از هر فصل ریاضی در شب امتحان دوازدهم چه تعداد سوال می‌آید، تا حدود زیادی کارمان راحت می‌شود. آگاهی از این مورد در تصمیم‌گیری به ما کمک می‌کند که چگونه و چند ساعت هر مبحث را باید بخوانیم. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی ریاضی 3 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول ریاضی دوازدهم

تدریس رایگان شب امتحان ریاضی دوازدهم (3) نیمسال اول

شما می‌توانید در 4 پارت، تدریس شب امتحانی ریاضی دوازدهم نیمسال اول را که مهندس علی داوودوندی به صورت رایگان تدریس کرده‌اند، مشاهده کنید. این ویدیوها با بالاترین کیفیت ممکن در سایت رپیتیچ برای استفاده شما قرار گرفته‌اند. اگر هرجایی از ویدیوهای آموزشی برای‌تان سوالی پیش آمد، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک: تابع

فصل دو: مثلثات

فصل سه: حد بی نهایت و حد در بی نهایت

فصل چهار: مشتق

جزوه شب امتحان ریاضی دوازدهم نیم‏‌سال اول

جزوات شب امتحان ریاضی دوازدهم نوبت اول که توسط مهندس داوودوندی تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی دوازدهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی دوازدهم فصل دوم

پارت سوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی دوازدهم فصل سوم

پارت چهارم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی دوازدهم فصل چهارم

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *