شب امتحان ریاضی یازدهم نیمسال اول

شب امتحان ریاضی یازدهم نیمسال اول

رپیتیچ برای جمع بندی شب امتحان ریاضی یازدهم نیمسال اول، آن را رایگان کرده است. فیلم به همراه جزوه برای شما آماده کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما دانش آموزان عزیز با دیدن‌ این تدریس‌ها، می‌توانید نمره 20 ریاضی یازدهم در نیمسال اول را تضمین کنید.

مجموعه شب امتحان نیمسال اول ریاضی یازدهم، شامل 6 سری تدریس شب امتحانی ریاضی مهندس علی داوودوندی رتبه 61 کنکور به صورت ویدیو همراه با PDF جزوه شب امتحان ریاضی یازدهم می‌باشد؛ هر پی دی اف شب امتحان ریاضی یازدهم جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول را شامل می‌شود.

جناب مهندس علی داوودوندی ویدیوهای آموزشی شب امتحان ریاضی را تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید با به اشتراک‌گذاری این صفحه با دوستان‌تان، به کسب نمره 20 ایشان کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و دوازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول ریاضی دهم

شب امتحان نوبت اول ریاضی دوازدهم

ابتدا بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول ریاضی یازدهم را بررسی می‌کنیم و در ادامه، 6 دوره شب امتحان ریاضی سال یازدهم تدریس و تدوین شده توسط استاد علی داوودوندی را برای شما قرار داده‌ایم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول ریاضی یازدهم

دانستن بارم‌بندی شب امتحان یازدهم در درس ریاضی برای نیمسال اول، به شما کمک خواهد کرد تا اهمیت هر فصل را درک کنید و مطابق با میزان اهمیت هر فصل، یادگیری خود را تکمیل کنید. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی ریاضی 2 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول ریاضی یازدهم

تدریس رایگان شب امتحان ریاضی یازدهم (2) نیمسال اول

مهندس علی داوودوندی شب امتحان ریاضی یازدهم نیمسال اول را در 4 قسمت، به صورت کاملا رایگان تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن، از طریق سایت رپیتیچ مشاهده کنید. شما فقط با دیدن فیلم‌های آموزشی، می‌توانید با جمع بندی نمره بالایی در درس ریاضی سال یازدهم کسب کنید؛ اما، ما برای شب امتحان ریاضی سال یازدهم شما جزوه کامل آموزش به همراه نمونه سوالات شب امتحان به صورت فایل PDF در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید سوالات خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک: هندسه تحلیلی و جبر

فصل دو: هندسه

فصل سه: تابع

فصل چهار: مثلثات

جزوه شب امتحان ریاضی یازدهم نیم‏‌سال اول (جمع بندی)

جزوات شب امتحان ریاضی یازدهم نوبت اول که توسط مهندس داوودوندی تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی یازدهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی یازدهم فصل دوم

پارت سوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی یازدهم فصل سوم

پارت چهارم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول ریاضی یازدهم فصل چهارم

مطالب مرتبط:

4 replies on “شب امتحان ریاضی یازدهم نیمسال اول”

profile avatarماهانم گفت:

درود.استاد عالی بود دمت گرم،خوشتیپ،سوال ها خیلی مناسب بودن تدریس شما هم بینظیر بود خلاصه که از همه لحاظ فوق العاده بود امیدوارم که به بهترین درجه از استادی برسید.

profile avatar گفت:

قربان شما ماهان جان، بترکونی امتحانت رو 👊🏻

profile avatarمهدیار گفت:

بشدت عالی ممنون از وقتی که گذاشتی استاد

profile avatar گفت:

ایشالا شما هم ویدیوها رو کامل ببینین و حسابی تمرین کنین تا ریاضی یازدهم رو راحت 20 بشین.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *