شب امتحان شیمی دهم نیمسال اول

شب امتحان شیمی دهم نیمسال اول

رپیتیچ برای شب امتحان شیمی دهم نیمسال اول، فیلم به همراه جزوه برای شما آماده کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما دانش آموزان عزیز با دیدن‌ این تدریس‌ها، می‌توانید نمره 20 شیمی دهم را از آن خود کنید.

این مجموعه شب امتحان شامل 2 سری تدریس شب امتحانی شیمی آقای دکتر متین هوشیار به صورت ویدیو به همراه پی دی اف جزوه شب امتحان شیمی دهم می‌باشد؛ هر PDF شب امتحان شیمی دهم شامل جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول است.

ویدیوهای آموزشی شب امتحان این درس را جناب دکتر متین هوشیار، رتبه 127 کنکور تجربی تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید با به اشتراک‌گذاری این صفحه با دوستان‌تان، به کسب نمره 20 ایشان کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های یازدهم و دوازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول شیمی یازدهم

شب امتحان نوبت اول شیمی دوازدهم

خب ابتدا و بدون فوت وقت، بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول شیمی دهم را بررسی کنیم و در ادامه، 2 سری شب امتحان شیمی سال دهم تدریس و تدوین شده توسط استاد متین هوشیار را خواهیم دید.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول شیمی دهم

قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که از هر فصل شیمی دهم، چه تعداد سوال در شب امتحان دهم می‌آید. وقتی از این مورد آگاه باشیم، خیلی راحت می‌توانیم تصمیم بگیریم که چگونه و چند ساعت هر مبحث را مطالعه بکنیم. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی شیمی 1 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول شیمی دهم

تدریس رایگان شب امتحان شیمی دهم (1) نیمسال اول

دکتر متین هوشیار شب امتحان شیمی دهم نیمسال اول را در 2 پارت، به صورت کاملا رایگان تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن، از طریق سایت رپیتیچ مشاهده نمایید. حین دیدن فیلم‌های آموزشی، هرجایی برای‌تان سوال پیش آمد، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک – کیهان زادگاه الفبای هستی

ویدیو و جزوات تکمیلی، به‌زودی آپدیت می‌شوند.

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *