شب امتحان شیمی یازدهم نیمسال اول

شب امتحان شیمی یازدهم نیمسال اول

رپیتیچ شب امتحان شیمی یازدهم نیمسال اول را رایگان کرده است. فیلم به همراه جزوه برای شما آماده کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما دانش آموزان عزیز با دیدن‌ این تدریس‌ها، می‌توانید نمره 20 شیمی یازدهم در نیمسال اول را تضمین کنید.

مجموعه شب امتحان نیمسال اول شیمی یازدهم، شامل 2 سری تدریس شب امتحانی شیمی آقای دکتر متین هوشیار رتبه 127 کنکور به صورت ویدیو همراه با PDF جزوه شب امتحان شیمی یازدهم می‌باشد؛ هر پی دی اف شب امتحان شیمی یازدهم جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول را شامل می‌شود.

جناب دکتر متین هوشیار ویدیوهای آموزشی شب امتحان شیمی را تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید با به اشتراک‌گذاری این صفحه با دوستان‌تان، به کسب نمره 20 ایشان کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و دوازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول شیمی دهم

شب امتحان نوبت اول شیمی دوازدهم

ابتدا بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول شیمی یازدهم را بررسی می‌کنیم و در ادامه، 2 دوره شب امتحان شیمی سال یازدهم تدریس و تدوین شده توسط استاد متین هوشیار را برای شما قرار داده‌ایم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول شیمی یازدهم

دانستن بارم‌بندی شب امتحان یازدهم در درس شیمی برای نیمسال اول، به شما کمک خواهد کرد تا اهمیت هر فصل را درک کنید و مطابق با میزان اهمیت هر فصل، یادگیری خود را تکمیل کنید. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی شیمی 2 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول شیمی یازدهم

تدریس رایگان شب امتحان شیمی یازدهم (2) نیمسال اول

دکتر متین هوشیار شب امتحان شیمی یازدهم نیمسال اول را در 2 قسمت، به صورت کاملا رایگان تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن، از طریق سایت رپیتیچ مشاهده کنید. شما فقط با دیدن فیلم‌های آموزشی، می‌توانید نمره بالایی در درس شیمی سال یازدهم کسب کنید؛ اما، ما برای شب امتحان شیمی سال یازدهم شما جزوه کامل آموزش به همراه نمونه سوالات شب امتحان به صورت فایل PDF در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید سوالات خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک – قدر هدایای زمینی را بدانیم

فصل دو – در پی غذای سالم

جزوه شب امتحان شیمی یازدهم نیم‏‌سال اول

جزوات شب امتحان شیمی یازدهم نوبت اول که توسط آقای دکتر هوشیار تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول شیمی یازدهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول شیمی یازدهم فصل دوم

هایلایت کتاب درسی برای شب امتحان شیمی یازدهم نیم‌سال اول

تیم رتبه برتر رپیتیچ و آقای دکتر متین هوشیار کتاب شیمی سال یازدهم را بعد از تحلیل و بررسی تمام نکات امتحانی هایلایت و نکته نویسی کرده اند،  این فایل در ادامه در اختیار شما دوستان قرار میگیرد:

📥 دانلود: هایلایت کتاب درسی ویژه شب امتحان شیمی یازدهم نیم‌سال اول

مطالب مرتبط:

3 replies on “شب امتحان شیمی یازدهم نیمسال اول”

profile avatarمحمد گفت:

سلام اگر میشه ترم دوم هم بزارید زودتر ممنون عالیییی

profile avatar گفت:

سلام محمد جان. در حال تهیه و ضبطه. به محض آماده شدن در اختیارتون قرار میدیم.

profile avatarمهیار گفت:

سلام میشه بگید چه تاریخی فیلم های شب امتحان فیزیک و شیمی و ریاضی یازدهم رو هم میزارید مثلا تا قبل عید میاد؟؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *