شب امتحان فیزیک دهم نیمسال اول

شب امتحان فیزیک دهم نیمسال اول

رپیتیچ برای شب امتحان فیزیک دهم نیمسال اول، فیلم به همراه جزوه برای شما آماده کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما دانش آموزان عزیز با دیدن‌ این تدریس‌ها، می‌توانید نمره 20 فیزیک دهم را از آن خود کنید.

این مجموعه شب امتحان شامل 6 سری تدریس شب امتحانی فیزیک مهندس شهاب نصیری به صورت ویدیو به همراه پی دی اف جزوه شب امتحان فیزیک دهم می‌باشد؛ هر PDF شب امتحان فیزیک دهم شامل جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول است.

ویدیوهای آموزشی شب امتحان این درس را جناب مهندس شهاب نصیری، رتبه 280 کنکور سراسری تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید با به اشتراک‌گذاری این صفحه با دوستان‌تان، به کسب نمره 20 ایشان کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های یازدهم و دوازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول فیزیک یازدهم

شب امتحان نوبت اول فیزیک دوازدهم

خب ابتدا و بدون فوت وقت، بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول فیزیک دهم را بررسی کنیم و در ادامه، 6 سری شب امتحان فیزیک سال دهم تدریس و تدوین شده توسط آقای مهندس شهاب نصیری را خواهیم دید.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول فیزیک دهم

قبل از هر چیزی بهتر است بدانیم که از هر فصل فیزیک دهم، چه تعداد سوال در شب امتحان دهم می‌آید. وقتی از این مورد آگاه باشیم، خیلی راحت می‌توانیم تصمیم بگیریم که چگونه و چند ساعت هر مبحث را مطالعه بکنیم. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی فیزیک 1 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول فیزیک دهم

 

تدریس رایگان شب امتحان فیزیک دهم (1) نیمسال اول

مهندس شهاب نصیری شب امتحان فیزیک دهم نیمسال اول را در 3 پارت، به صورت کاملا رایگان تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن، از طریق سایت رپیتیچ مشاهده نمایید. حین دیدن فیلم‌های آموزشی، هرجایی برای‌تان سوال پیش آمد، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک – فیزیک و اندازه گیری

فصل دو – ویژگی‌های فیزیکی مواد

فصل سه – کار، انرژی و توان

جزوه شب امتحان فیریک دهم نیم‏‌سال اول

جزوات شب امتحان فیزیک دهم نوبت اول که توسط مهندس نصیری تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دهم فصل دوم

پارت سوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دهم فصل سوم

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *