شب امتحان فیزیک یازدهم نیمسال اول

شب امتحان فیزیک یازدهم نیمسال اول

رپیتیچ برای جمع بندی شب امتحان فیزیک یازدهم نیمسال اول، آن را رایگان کرده است. فیلم به همراه جزوه برای شما آماده کرده و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. شما دانش آموزان عزیز با دیدن‌ این تدریس‌ها، می‌توانید نمره 20 فیزیک یازدهم در نیمسال اول را تضمین کنید.

مجموعه شب امتحان نیمسال اول فیزیک یازدهم، شامل 6 سری تدریس شب امتحانی فیزیک مهندس شهاب نصیری رتبه 280 کنکور به صورت ویدیو همراه با PDF جزوه شب امتحان فیزیک یازدهم می‌باشد؛ هر پی دی اف شب امتحان فیزیک یازدهم جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول را شامل می‌شود.

جناب استاد شهاب نصیری ویدیوهای آموزشی شب امتحان فیزیک را تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید با به اشتراک‌گذاری این صفحه با دوستان‌تان، به کسب نمره 20 ایشان کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و دوازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول فیزیک دهم

شب امتحان نوبت اول فیزیک دوازدهم

ابتدا بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول فیزیک یازدهم را بررسی می‌کنیم و در ادامه، 6 دوره شب امتحان فیزیک سال یازدهم تدریس و تدوین شده توسط مهندس شهاب نصیری را برای شما قرار داده‌ایم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول فیزیک یازدهم

دانستن بارم‌بندی شب امتحان یازدهم در درس فیزیک برای نیمسال اول، به شما کمک خواهد کرد تا اهمیت هر فصل را درک کنید و مطابق با میزان اهمیت هر فصل، یادگیری خود را تکمیل کنید. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی فیزیک 2 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول فیزیک یازدهم

تدریس رایگان شب امتحان فیزیک یازدهم (2) نیمسال اول

مهندس شهاب نصیری شب امتحان فیزیک یازدهم نیمسال اول را در 2 قسمت، به صورت کاملا رایگان تدریس کرده‌اند. شما می‌توانید این ویدیوها را با بالاترین کیفیت ممکن، از طریق سایت رپیتیچ مشاهده کنید. شما فقط با دیدن فیلم‌های آموزشی، می‌توانید با جمع بندی نمره بالایی در درس فیزیک سال یازدهم کسب کنید؛ اما، ما برای شب امتحان فیزیک سال یازدهم شما جزوه کامل آموزش به همراه نمونه سوالات شب امتحان به صورت فایل PDF در نظر گرفته‌ایم. شما می‌توانید سوالات خود را از قسمت نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک – الکتریسیته و خازن

فصل دو – جریان الکتریکی و مدارهای جریان مستقیم

جزوه شب امتحان فیریک یازدهم نیم‏‌سال اول (جمع بندی)

جزوات شب امتحان فیزیک یازدهم نوبت اول که توسط مهندس نصیری تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک یازدهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک یازدهم فصل دوم

مطالب مرتبط:

9 replies on “شب امتحان فیزیک یازدهم نیمسال اول”

profile avatarامیر گفت:

سلام چرا جزوه یازدهم هیچ جا نذاشتید

profile avatar گفت:

سلام امیر جان. جزوه فیزیک یازدهم نوبت اول رو داخل همین پست، پایین مقاله قرار دادیم.

profile avatarمحمد بخشی گفت:

پاسخ نامه سوالات رو از کجا میتونیم پیدا کنیم

profile avatar گفت:

سلام محمد جان. تمام سوالات رو به صورت تک به تک، استاد نصیری داخل ویدیوها جواب دادن. فیلم های تدریس رو نگاه کنین تا برای امتحان فیزیک یازدهم حسابی آماده بشین.

profile avatarامیرحسین گفت:

سلام نیمسال دوم هم آپلود میشه؟

profile avatar گفت:

بله امیرحسین جان، قبل از شروع امتحانات در فرصت مناسب حتما در اختیارتون می‌ذاریم.

profile avatarمهیار گفت:

سلام خیلی عالی بود تدریس قشنگ هرجی نفهمیده بودمو فهمیدم برا نوبت دوم هم میشه تدریس کنید تو نوبت دوم هم از فیلماتون استفاده کنیم

profile avatar گفت:

ایشالا که نمره 20 رو بگیری و بترکونی. بله مهیار جان، ویدیوهای نوبت دوم هم در حال ضبط هست و به تدریج داخل سایت قرار میدیم.

profile avatarمهیار گفت:

سلام میشه بگید چه تاریخی فیلم های شب امتحان فیزیک و شیمی و ریاضی یازدهم رو هم میزارید مثلا تا قبل عید میاد؟؟ ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *