شب امتحان فیزیک دوازدهم نیمسال اول

شب امتحان فیزیک دوازدهم نیمسال اول رپیتیچ، شامل فیلم‌ها و جزوه‌های شب امتحانی است. ما برای شما دانش آموزان عزیز، این مجموعه بی‌نظیر و با کیفیت را به صورت کاملا رایگان در اختیارتان قرار می‌دهیم. بدون شک اگر به خوبی این تدریس‌ها را ببینید، نمره 20 فیزیک دوازدهم را به راحتی به دست می‌آورید.

مجموعه شب امتحانی رپیتیچ، متشکل از تدریس شب امتحانی فیزیک مهندس شهاب نصیری در 3 پارت، با ویدیوهای باکیفیت همراه با پی‌دی‌اف جزوه شب امتحان فیزیک دوازدهم است. هر کدام از PDF های شب امتحان فیزیک دوازدهم، دارای جزوات آموزشی و سوالات امتحانات نیم‌سال اول هستند.

استاد شهاب نصیری رتبه 280 کنکور سراسری، ویدیوهای آموزشی شب امتحان این درس را سوال به سوال و مبحث به مبحث پیش می‌برند. این صفحه را با دوستان خود نیز به اشتراک بگذارید تا به آنها در کسب نمره 20 فیزیک 3 کمک کنید.

جهت دسترسی به پایه‌های دهم و یازدهم، می‌توانید به لینک‌های زیر سر بزنید:

شب امتحان نوبت اول فیزیک دهم

شب امتحان نوبت اول فیزیک یازدهم

برای شروع مطمئن، بهتر است که اول از همه با بارم‌بندی امتحانات نیم‌سال اول فیزیک دوازدهم آشنا شویم. پس از آن، شب امتحان فیزیک سال دوازدهم تدریس و تدوین شده توسط مهندس شهاب نصیری را در 6 قسمت مشاهده می‌کنیم.

بارم بندی شب امتحانی نیمسال اول فیزیک دوازدهم

اگر از قبل بدانیم که از هر فصل فیزیک در شب امتحان دوازدهم چه تعداد سوال می‌آید، تا حدود زیادی کارمان راحت می‌شود. آگاهی از این مورد در تصمیم‌گیری به ما کمک می‌کند که چگونه و چند ساعت هر مبحث را باید بخوانیم. در عکس زیر، می‌توانید بارم بندی شب امتحانی فیزیک 3 را برای نوبت یا همان نیمسال اول مشاهده بکنید.

بارم بندی امتحانات نیم سال اول فیزیک دوازدهم

تدریس رایگان شب امتحان فیزیک دوازدهم (3) نیمسال اول

شما می‌توانید در 3 پارت، تدریس شب امتحانی فیزیک دوازدهم نیمسال اول را که مهندس شهاب نصیری به صورت رایگان تدریس کرده‌اند، مشاهده کنید. این ویدیوها با بالاترین کیفیت ممکن در سایت رپیتیچ برای استفاده شما قرار گرفته‌اند. اگر هرجایی از ویدیوهای آموزشی برای‌تان سوالی پیش آمد، از طریق بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

فصل یک – حرکت شناسی

فصل دو – دینامیک

فصل سه – نوسان

جزوه شب امتحان فیریک دوازدهم نیم‏‌سال اول

جزوات شب امتحان فیزیک دوازدهم نوبت اول که توسط مهندس نصیری تالیف شده و مطابق با تدریس هاست، بصورت رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد:

پارت اول

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دوازدهم فصل اول

پارت دوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دوازدهم فصل دوم

پارت سوم

📥 دانلود: جزوه شب امتحان نیم‌سال اول فیزیک دوازدهم فصل سوم

مطالب مرتبط:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *